Heukelum - Twee gewonden bij botsing op Nieuwe Zuiderlingedijk
Dinsdag om 17.45 uur werd een ongeval gemeld op de Nieuwe Zuiderlingedijk met de Zeiving in Heukelum. Twee voertuigen kwamen daar met elkaar in botsing.
Bij het ongeval raakten twee personen gewond. Zij zijn per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Op de weg lagen na de aanrijding veel brokstukken. Meerdere hulpdiensten kwamen ter plaatse, waaronder politie, ambulances en de brandweer.
Ook werd een traumahelikopter opgeroepen, maar deze werd later geannuleerd.
Volg jij ons ook al via het whatts-app kanaal?