Asch - Verkoper goede doelen ligt toch anders
De politie kreeg meldingen dat een groep studenten onder begeleiding van een persoon van een commerciele bedrijf Care Promotions bezig was om ansichtkaarten te verkopen voor de Stichting Kinderleukemie Nederland.
Wat echter onvoldoende aan de deur werd uitgelegd was dat een gedeelte van het aankoopbedrag naar de verkopende student ging, een gedeelte naar Care Promotions en een gedeelte naar de St. Kinderleukemie Nederland. Wie dus denkt dat hij ansichtkaarten koopt om daarmee een goed doel te steunen zal teleurgesteld zijn als hij/zij deze verdeelconstructie leest. Op het internet zijn als diverse berichten over deze inzamelpraktijken van Care Promotions vermeld, omdat zij bij hun ansichtkaartverkopen inspelen op het gevoel bij de burgers dat kinderleukemie oproept.
Realiseert u dus dat niet alle opbrengsten van deze verkopen terecht komen bij de St. Kinderleukemie Nederland. Beter is direct te doneren aan deze stichting op ING Bank 3850366, ten name van Stichting Kinderleukemie Nederland in ’s-Hertogenbosch.